tisdag 10 september 2013

Fyrkantig Ask med wellpapplock


Jag har köpt ny dies till min Cuttlebug som stansar ut dessa fina kugghjul. Jag tycker kugghjul är bra dekoration om du inte alltid vill dekorera med blommor och vill istället ha en ganska platt dekor som inte sticker ut så mycket. De fungerar även väldigt snyggt till "Metal Art".


Locket är gjort av svart wellpapp och är bra just till lock eller bara klippa ut en bit som dekoration. Framsidan har jag skurit ut en fyrkant som jag täckt från insidan med overhead papper. Overhead papper ger mer stabilitet än cellofan. 


De silvriga kugghjulen har jag stansat ut av aluminiumtejp, de övriga har jag färglagt med Pro Markers. Asken är ca 14x14 cm stor.  


Kram Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...