söndag 9 mars 2014

Önskebrunn!


Hej hej :) Här har jag gjort min tolkning av en önskebrunn. Här nedaför ser ni en skiss som jag haft sparat en längre tid som inspiration. Ursprungligen hade jag tänkt använda skissen att göra ett önskebrunns kort men det blev ett alster istället denna gång. Jag tävlar med detta bidrag en Färgutmaning hos Kristinas Scrapbooking. Utmaningen är att skapa i en och samma färg och jag gillar bruna toner så det fick bli det. 


Skissen jag använt som inspiration!


Från sidan.


På ena sidan har jag gjort en text "Make a wish". 






 Önskebrunnen är 22x10 cm stor och kan även öppnas till en ask. Jag har använt brun cardstock i olika toner och mönstrat papper från Maja Design - Vintage Autumn Basics No.XVII.



Själva vattnet i brunnen, går att ta bort. Och under vattnet (om man kan skriva så) har jag gjort en vit tag där man kan skriva sin hälsning. 


 Fler önskebrunnar ska det bli. 


 


Wow vad roligt, jag fick veta att jag vann denna tävling och det här fina Vintage priset fick jag hem idag med posten. Åh så mycket fint - och i mina färger. Tack så jättemycket!!! :) 

Kram Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...