tisdag 25 oktober 2016

En liten grå vit tantväska!


Hej hej på er! Här har jag gjort en ja, jag kallar dem tantväska, just för att jag tycker de är så söta. Väskan mäter ca 22 x 18 cm. Jag har använt mig av ljusgrå cardstock och en skimrande tapet med tigermönster på i silvriga toner - tapeten hette Safari. 


En YouTube video av väskan.



Rosorna har jag gjort själv utav kaffefilter och stansen heter Retro 2,5 och 1,5 cm från Ek Success. Blomman under rosorna har jag köpt och duttat på lite färg från Inka Gold med färgen silver. På swirlen har jag gjort prickar med en silvrig Perfekt Pearl penna. 


Fjärilen är en stans från Martha Stewart och klockan är en stämpel, jag har dock inte kvar vilket märke det är. Köpte den på loppis. 


Material jag använt: 
- Ljusgrå Cardstock
- Tapet Safari sliver skimmer toner
- Egen gjorda rosor med stans från Ek Success Retro storlek 2,5 och 1,5 cm
- Klocka stämpel (köpt loppis)
- Swirl dies från Tim Holtz
- Pappersblommor från Prima
- Texter skrivit ut från Word
- Perfekt Pearl silver
- Fjäril stans Martha Stewart

Kram Anneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...