torsdag 18 februari 2010

Dekorera med Blommor!


Hej hej på er :) Jag har varit tokig i blommor ändå sedan jag såg att man kunde köpa dem. Så jag har hunnit samla på mig en hel del. Jag gillar både pappers och tyg blommor :)


Här är några av mina mindre pappers blommor som passar utmärkt att ha framför de större blommorna.


Vare sig man varit pysslare hela livet eller är nybörjare så lär man sig snabbt att det kan vara en rätt dyr hobby. Så jag har lärt mig göra lite små kryphål där det går. Som dessa blommor på fotot ovan- och nedanför är blommor från gamla ljusmansketter.


Tips !!! Kolla runt lite på second hand butiker, där kan du hitta billiga ljusmansketter som du sedan kan använda till både blommor och blad till din scrapbooking. Plus att du kan då få tag i lite olika blommor med stor variation och utseende.

// Hälsningar Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...