fredag 19 mars 2010

Några kort till !


Hallå där :) Det här kortet blev inte alls som jag hade tänkt att det skulle bli men det gör absolut ingenting för det blev bra ändå, kanske bättre. Jag använder alltid tapeter till papper i min scrapbooking och den här gången valde jag ett rödbrun basark i lite melerad stil och valde därefter ett ljusgrönt papper till.

Jag försökte få en lite gammal trasig stil på detta kort, om jag lyckades kan jag bara hoppas. Jag dekorerade sedan kortet med halvpärlor, 2 stycken presentband i beige och vitt. Blomtokig som man är så är det såklart med blommor och brads också.

Det här kortet gillar jag faktiskt och här gjorde jag, lika så på fotot nedan, en ljus ton på kortet. Färgerna grön, ljusgrönt, guld och vitt. På sidan av kortet till höger har jag dekorerat med små silverstenar. Jag valde också här att inte skriva något på kortet för att variera mig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...