tisdag 20 mars 2012

Förvarings Tips

Under den här fliken blir det lite tips på hur jag förvarar mina scrappingsaker. Du får jättegärna dela med dig av dina tips på hur du brukar göra :)

Den här glasbägaren är alldeles perfekt att förvara mina löv då den är stor går det lätt att se vad man har, plus att den är rätt fin att se på där den står i pyssel rummet.



Dessa ikea-glasburkar hade jag först i mitt skafferi men fick tipset av min kompis Jenny att förvara blommorna i istället och dom blev jättebra. Jag behöver bara några till :)


Som många vet är jag lite blom tokig och gör massor av mina egna blommor. Här har jag gjort egna enkla förvaringsboxar till mina miniblommor. Boxarna är 20x20 cm och 6cm höga, och locket är 20,5x20,5 stort och 2,5cm till kanterna. Framsidan av boxarna har jag gjort av gamla overhead blad så att man lätt kan se vilka färger som är i boxen.


Mvh Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...