måndag 19 november 2018

Anteckningsbok 4 1/4 x 4 1/4 inch


Hej hej :) här har jag gjort en tredje storlek av anteckningsblocken som jag brukar göra. Detta block är 4 1/4 x 4 1/4 inch stort och 1/2 inch lite drygt tjockt. Jag har använt mig av varma bruna toner. 


Det är roligt när man hittar lite i sina gömmor. Jag hade glömt bort att jag hade dessa fina hörn charms som passar perfekt på dessa anteckningsblock. På insidan har jag klippt ut papper i vanligt vitt A4 papper till ett pappersblock. De papprena har jag nypt ihop med klädnypor och limmat på en kortsida av blocket för att det ska sitta ihop och man kan riva av ett papper i taget. När blocket är slut kan man lätt limma dit ett nytt block. 



Material jag använt mig av: 
- Tjockare pappers kartong  i 5-6 lager som jag limmat ihop till omslaget
- Mönstrat papper från Prima Marketing Princess och Maja Design
- Blad stans från Punch Bunch
- Paper Pen brun
- Vitt och brunt cardstock från Bazzil
- Vanligt vitt A4 papper till pappersblocket jag gjort på insidan
- Hörn charms
- Sidenband 3mm
- Distress Ink Walnut Stain

Kram Anneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...