måndag 19 november 2018

Anteckningsbok 8 1/2 x 4 5/8 inch


 Hejsan :) I många år har jag haft en liten anteckningsbok liggandes i skrivbordslådan och har haft i bakhuvudet att jag skulle vilja göra mina egna anteckningsblock. Men som så mycket annat har jag väldigt många idéer på vad man vill göra för någonting, därför har det inte blivit av förrän nu. 

Här ser ni det största anteckningsblocket av de tre olika storlekarna som jag gjort hittills. Detta är 4 5/8 x 8 5/8 inch stort och 1 inch tjockt och i det går i olika bruna toner. 


Anteckningsblocket inuti har jag gjort själv av vanligt vitt A4 papper som jag klippt till och limmat ihop ovantill för att det ska sitta ihop till ett block. Blocket i vitt A4 papper gjorde jag 3/4 inch tjockt. 




Material jag använt mig av: 
- Tjockare kartongpapper som jag klippt i 5-6 lager och limmat ihop till omslaget
- Mönstrat papper från K-Design
- Blad stans från Punch Bunch
- Vitt och Brunt cardstock från Bazzil
- Vintage bild från Pion Design
- Paper Pen Brun
- Pappersblommor
- Egen gjorda blommor med Ek Success Retro blomstans 2,5 cm i kaffefilter
- Hörn charms 

Ha så roligt med ditt skapande
Kram Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...