onsdag 11 december 2019

Virkade Glöggpåsar


God Jul på er :) Så här i juletider tycker jag om att ge gåvor ännu mer än i vanliga fall. Om man ska bort på middag eller hälsa på någon kan det vara roligt att ha någonting med sig att ge som gåva. En flaska glögg kanske ser lite tråkig ut i sig själv så därför virkade jag dessa glögg påsar. 

Jag blev nöjd med dom. De är virkade på frihand så jag inget mönster. Jag virkade lite blommor och gröna blad som dekoration. En glöggpåse är dessutom bra skydd för flaskan. Dessa påsar kan du variera på alla möjliga sätt och att virka är ju bland det roligaste man kan göra. 


 Material jag använt mig av: 
- Olika akrylgarner jag hade hemma
- Virknål nummer 4
- Glöggflaska
- och en stor del fantasi :) 

Kram Anneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...