torsdag 22 december 2016

En svart och vit ryggsäck!


Hejsan :) Direkt när jag såg denna vita fina mönstrade tapet, visste jag att jag ville använda det till att göra väskor eftersom den ser ut som tyg. Det blev en fin ryggsäck i svart och vitt med gråa rosor jag gjort i olika toner. 

Det stora locket går att öppna så du får  påse att lägga någonting inuti. Ryggsäcken blev ungefär 5 inch bred och 7 1/2 inch hög. 


 





Material jag använt mig av:

- Min egen mall
- Cardstock i vitt och svart
- Rhinestones silver
- Blad stans från Ek Success
- Mönstrat papper från tapet
- Räfflad cardstock i svart
- Kaffefilter till mina rosor
- Retro blomma stans från Ek Success i storlek 1,5 och 2,5 cm
- Inka Gold Platinum
- Pearl Maker svart

Kram Anneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...