torsdag 22 december 2016

Twist and Pop up card!


Hej hej :) Dessa kort cirkulerar hej vilt på internet just nu och då tänkte jag att jag måste pröva ett jag med. Tanken med ett pop up kort är mycket roligt. Det fick bli i bruna och vita toner denna gång. 

Fjärilen är såklart det jag gillar allra mest på det här kortet, som var roligt och enkelt att göra. Jag har sett mycket varierande fina pop upp kort, då de går att variera hur mycket som helst. 






 Material jag använt mig av:

- Jag följde denna fina tutorial 
https://www.youtube.com/watch?v=aPth6sobAF4
- Vit och brun cardstock
- Mönstrat papper från Maja Design
- Vintage photo
- Clip art från Kaisercraft
- Kant stans från Martha Stewart
- Stickles Diamond
- Siffror från nätet
- Kant stans från Cherry Lynn Design
- Fjäril dies (köpt på scrapbooking loppis) 

Kram Anneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...