fredag 14 februari 2014

En Barnvagn i vitt... och lite gult!


Hejsan :) Nu har jag äntligen gjort en barnvagn, den tog bara cirka fyra år att få det till att bli tror jag. Jag vet att vi i vår scrapförening fick mallen av Stina Westbom då. Och den var ju så fin. Men hm ja nu först kom min version. Stort tack för mallen och den utförliga beskrivningen. Barnvagnen mäter 18 cm lång och 16 cm hög. 


Inuti ligger lillan eller lillen och sover sött. 


Handtaget fick några små detaljer. Den gula blom bradsen har jag haft i flera år, men bra man har i sina gömmor. Jag använde mig av silverblommor från Panduro och Liquid Pearls till gula halvpärlor. 


Bagväskan blir så fin detalj tycker jag, lite mera realistiskt. 


Baksidan på suffletten dekorerade jag med hjärtan med glitter från Stickles. 

  

Paraply


 Blommorna blev vita, ljusgula, grå och så gjorde jag text blommor från en boksida. 


Hjulen blev såhär. Här nedanför ser ni Tagen som låg i vagnen, på baksidan av den kan man skriva sin hälsning. 




Material jag använt:

- Cardstock i vitt, ljusgrått och grönt
- Mönstrat papper från tapeter.
- Papper från en vanlig bok till mini rosorna
- Blom punch Hibiskus från Panduro
- Kant stans från Martha Stewart
- Grattis klistermärke från Akademiska Bokhandeln
- Brads
- Texten "En liten Baby" skrivit ut själv från Office Word
- Blad stans från Punch Bunch
- RX Lim
- Clip Art bild
- Blomma stans från Ek Success Retro 1,5 cm
- Hjärta punch från Panduro
- Perfect Pearl Buttercup
- Rhinestones Flower i brunt från Panduro
Kram Anneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...