torsdag 27 februari 2014

Trippel - Easel kort!



Hejsan :) det här blev mitt första trippel-easel kort, som var jätteroligt att göra. Jag har gjort det till en tävlingsutmaning hos Scrap-Perra. Roligt att få vara med och tävla hos er. 




Jag har hållit mig till färgerna blå, grön, vit och gult. Easel kortet mäter ca 20 cm långt och 13 cm brett. 


Kortet längst bak är störst och ser ut såhär, med den fina Magnolia ängeln som blåser bubblor. Till det valde jag texten "Må Din Dag Bubbla Över" sedan på mellersta kortet fortsätter texten "Av Glädje".




Mellersta kortet. 


Kortet längst fram ser ut såhär. Kortet hålls fast av en Grattis på födelsedagen stämpel som jag fäst på ett banner. 


Jag tyckte den här skrattande Tilda stämpeln passade så bra till övriga texten jag gjort på kortet, då hon skrattar tills hon får hålla sig för magen. För man ska ju få skratta mycket då man fyller år.



Kram Anneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...