fredag 28 februari 2014

En Hjärta ask till Utmaning för Pysseldags!


Hej. Det här är mitt andra försök att göra en sådan här hjärta ask. Förra gången blev den i mera gulligt rosa tema. Jag har svart cardstock - Raven som bas och mönstrade papper från K-Designs To The Street och Maja Design. 


Den här asken är 16x12 cm stor. Jag har gjort den till en utmaning hos Pysseldags. Den skulle luta åt hjärtligt tema och innehålla:

-Minst ett hjärta
-Två mönstrade papper
-Glitter
-En text
-Något turkost
-Minst en blomma


Jag vann denna utmaning, så stort tack till er som röstade på mig :)


Kram Anneli

2 kommentarer:

  1. Hej
    denna är jätte fin , hur viker du den ?

    SvaraRadera
  2. Hej Laila.
    Tack och kul att du gillar asken. Här är en länk till mallen på asken. http://boxtemplatesstore.com/2012/03/a-gift-box-template-no12/

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...