onsdag 26 februari 2014

Ett Boxkort i brun Vintagestil!




Hejsan :) Här kommer den större varianten på Boxkortet som är 12x12 cm stort och 2 cm brett. Tidigare har jag gjort ett mindre i "Alla Hjärtans Dag" tema. 


Jag har använt mig av mörkbrun cardstock som bas och till mönstrat papper, tror det prickiga pappret är från Paper Pad, men är inte säker. Jag är så dålig på att komma ihåg och skriva upp namnen. Pappret under blommorna är faktiskt en av mina favorit tapeter. 

En slingrande blomma i olika bruna toner. Jag har använt mig av både blommor i tyg, metall och papper som jag använt Inka-Gold färg på dem för att skapa lite Vintage stil. De tre mörkbruna blommorna var riktigt kul att göra. Jag ska lägga ut en beskrivning hur jag gjort dom blommorna snart :) 



Öppnar du boxen så har jag gjort en tag där du kan skriva din hälsning. Ha det bra. 

Kram Anneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...