söndag 9 februari 2014

Tri-Shutter-Kort i lila - 2013


Hejsan :) jag har aldrig tidigare gjort julkort i lila, men nu i år så tänkte jag att det skulle vara kul prova. Jag tror inte det blir så kommande år men det är alltid kul testa. Men lila känns inte som någon julfärg för mig. Nåja såhär blev resultatet på ett av tri-shutter korten. 


 Alltid lika söt design på Magnolia stämplarna. 


Såhär ser hela tri-shutter kortet ut när du vecklar ut det. På sidorna har jag använt mig av Martha Stewart kantstans. 



I mitten av kortet har jag gjort en större cirkel i vit cardstock så att man kan skriva sin julhälsning där. 


Små söta stämplar som denna fina gran ger så fina detaljer i dekorationerna tycker jag. Blommorna har jag gjort i färgerna lila, rödlila, bruna och vita. 


Baksidan




Pappret till detta kort kommer från Paper Pad julblocket, och det följde med fina chipboards också. 

Hälsningar Anneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...