söndag 9 februari 2014

Tri-Shutter kort i klassiskt röda toner - 2013


Hej hej :) den här söta pojken med sitt rådjur är så fin. Till detta tri-shutter kort har jag använt mig av både tapet, cardstock och mönstrat julpapper. 



Just röda blommor har jag svårt att blanda till precis den rätta julfärgen som jag vill ha, men den här färgen blev bra. Jag gjorde även blommor i färgerna mörkgrå, ljusgrå och brunt. 


Tri-shutter kortet när det är fullt utdraget. Det jag gillar så mycket med dessa kort är att dom är så fina när dom står och stadiga. Mina blir rätt så tunga när dom är klara. 


Denna 24-december stämpeln använder jag nästan på alla julkort. Jag chalkar kanterna med distress här "Walnut Stain" sedan för att få lite mera effekt klistrar jag den på ett vitt cardstock och sedan ett brunt. Det blir i slutändan nästan mera som en chipboard då. Lite mera 3-D effekt. 


Kram Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...